Czas do końca sesji:
Rodzaj
*
Wniosek o zmianę warunków umowy
Dostarczenie dokumentów do Banku
Wniosek o zaświadczenie/opinię o produkcie hipotecznym
Aktualizacja dowodu osobistego
Prosimy o zapoznanie się z
Informacją o ryzykach
Pliki chronione hasłem nie mogą być załączane do formularza
Kategoria
*
null
Kategoria
*
Wydłużenie okresu kredytowania do okresu pierwotnego zgodnie z umową kredytową
Zmiana systemu rat z malejących na równe
Skrócenie okresu karencji
Zmiana warunków cenowych (marży)
Zmiana rachunku, z którego dokonywana jest spłata rat kredytu
Zmiana terminu dostarczenia Aktu Notarialnego oraz wniosku o wpis hipoteki
Wakacje kredytowe
Zmiana sposobu opłacania Brakującego Minimalnego Wkładu Własnego /Ubezpieczenia Niskiego Wkładu Własnego
Wyłączenie ubezpieczenia ryzyka powodzi
Zmiana zabezpieczenia kredytu – zwolnienie spod obciążenia hipoteką działki drogowej przekazywanej na rzecz Gminy
Przesunięcie terminu udokumentowania zakończenia inwestycji/zgłoszenia budynku do użytkowania
Prosimy o zapoznanie z zasadami podpisania
aneksu
.
Kategoria
*
Polisa dotycząca ubezpieczenia nieruchomości
Zawiadomienie o wpisie hipoteki / odpis KW z wpisaną hipoteką
Akt Notarialny
Dokument nadania numeru budynku
Potwierdzenie spłaty zobowiązań
Złożone i opłacone wnioski do sądu o wpis/zmianę wpisu hipoteki lub o wykreślenie hipoteki na rzecz innego Banku
Zgłoszenie budynku do użytkowania
Kategoria
*
Zaświadczenie o stanie zadłużenia
Zaświadczenie o wysokości zapłaconych odsetek od kredytu na potrzeby US („ulga odsetkowa”)
Opinia o kredycie/pożyczce
Zaświadczenie o niezaleganiu z płatnościami
Historia spłat/wpłat na rachunek kredytu/pożyczki
Dokumenty do notariusza – ustanowienie hipoteki aktem notarialnym
Aktualny harmonogram spłat
Wyciąg z historii rachunku kredytowego
Zaświadczenie o wypłaconych transzach kredytu/pożyczki
Kategoria
*
Aktualizacja dowodu osobistego
Prosimy o sprawdzenie czy zostały spełnione warunki do obniżenia marży.
Dotyczy Umów, dla których zastosowano podwyższoną marżę z powodu niewypełnienia warunku wpływów na konto w DB.
Dotyczy przedłużenia terminu dostarczenia Aktu Notarialnego przeniesienia własności nieruchomości oraz wniosku o wpis hipoteki o maksymalnie 3 miesiące od daty pierwotnie wskazanej w umowie kredytowej i w terminie 2 lat od wypłaty pierwszej transzy Kredytu.
Wyłączenie ubezpieczenia ryzyka powodzi z zakresu ryzyk podlegających ubezpieczeniu dla Nieruchomości Obciążonej Hipoteką, stanowiącej zabezpieczenie Kredytu
Do przygotowania wniosku o wpis hipoteki na rzecz Banku i/lub spełnienia warunku wynikającego z umowy kredytowej (po wypłacie kredytu).
Nie dotyczy aktu notarialnego przeniesienia własności nieruchomości stanowiącego warunek do uruchomienia kredytu. Dokument wraz z pozostałymi warunkami do uruchomienia należy przesłać na adres korespondencyjny Banku.
Zaświadczenie zawiera poniższe informacje:
kwota zadłużenia dla kredytu/pożyczki na wskazany przez Klienta dzień, ze wskazaniem poszczególnych składników zadłużenia w walucie umowy oraz dla kredytów/pożyczek udzielonych w walucie obcej dodatkowo w przeliczeniu na walutę PLN,
należna opłata/prowizja za wcześniejszą spłatę w ujęciu procentowym lub informacja, że wcześniejsza spłata nie wiąże się z dodatkowymi kosztami,
kwota środków zgromadzonych na rachunku kredytowym (nadpłata) na dzień wystawienia zaświadczenia,
numer rachunku służący do wcześniejszej spłaty, informacja o sposobie przeliczania środków wpłacanych na ten rachunek,
informacja, że nie jest możliwe swobodne dysponowanie przez Klienta środkami zgromadzonymi na rachunku do wcześniejszej spłaty - dotyczy kredytu mieszkaniowego/konsolidacyjnego,
oświadczenie Banku o zwolnieniu wszystkich zabezpieczeń kredytu/pożyczki po całkowitej spłacie zadłużenia.
Zaświadczenie zawiera poniższe informacje:
łączna kwota zapłaconych odsetek za wskazany okres w walucie umowy oraz w przeliczeniu na PLN,
informacja dot. przeliczania na walutę umowy wpływów dokonanych w PLN, ze wskazaniem na tabelę kursową
informacja dot. przeliczania na PLN wpływów w walucie umowy, ze wskazaniem na tabelę kursową.
Zaświadczenie zawiera poniższe informacje:
okres kredytowania wynikający z umowy,
aktualna data spłaty (data zwrotu) kredytu/pożyczki,
kwota udzielonego kredytu/pożyczki,
aktualna kwota zadłużenia kredytu/pożyczki, ze wskazaniem poszczególnych składników zadłużenia w walucie umowy oraz dla kredytów/pożyczek udzielonych w walucie obcej dodatkowo w przeliczeniu na walutę PLN,
informacje o racie: wysokość, częstotliwość spłaty, termin płatności, rodzaj: równe/malejące,
liczba rat pozostałych do spłaty wg harmonogramu,
aktualne oprocentowanie oraz typ oprocentowania,
informacja o braku zaległości/o opóźnieniach w spłacie w okresie ostatnich 6 miesięcy,
należna opłata/prowizja za wcześniejszą spłatę w ujęciu procentowym lub informacja, że wcześniejsza spłata nie wiąże się z dodatkowymi kosztami,
kwota środków zgromadzonych na rachunku kredytowym (nadpłata) na dzień wystawienia opinii,
numer rachunku służący do wcześniejszej spłaty, informacja o sposobie przeliczania środków wpłacanych na ten rachunek,
informacja, że nie jest możliwe swobodne dysponowanie przez Klienta środkami zgromadzonymi na rachunku do wcześniejszej spłaty - dotyczy kredytu mieszkaniowego/konsolidacyjnego,
oświadczenie Banku o zwolnieniu zabezpieczeń po całkowitej spłacie zadłużenia z tytułu kredytu/pożyczki
Zaświadczenie zawiera poniższe informacje:
potwierdzenie braku zaległości na dzień sporządzenia zaświadczenia.
Zaświadczenie zawiera poniższe informacje:
kwota odsetek naliczonych z tyt. podwyższonego oprocentowania za brak ustanowienia zabezpieczenia za okres, w którym takie podwyższenie obowiązywało,
kwota odsetek wskazywana łącznie w walucie kredytu,
data/kwota pobranych odsetek w ujęciu miesięcznym.
Zaświadczenie o historii spłat zawiera poniższe informacje:
łączna kwota spłaconego zadłużenia tj. zapłaconych odsetek umownych/kapitału/odsetek karnych we wskazanym okresie w walucie umowy,
łączna kwota zapłaconych opłat i prowizji we wskazanym okresie wpływających na saldo wierzytelności do spłaty, np. prowizja za wcześniejszą spłatę lub opłata za ustanowienie polisy dla nieruchomości,
informacja dotycząca zasad przeliczania wpływów w PLN na walutę umowy,
dane w formie tabelarycznej za wskazany okres spłaty: termin płatności raty, kwota raty kapitałowej i odsetkowej w walucie umowy, data wpływu/spłaty, kwota wpływu, waluta wpływu, kurs dla wpływów w PLN lub w walucie innej niż waluta kredytu, kwota wpływu w walucie umowy po przewalutowaniu wpływów w walucie PLN/w innej walucie niż waluta kredytu, kwota zapłaconych odsetek/kapitału/odsetek karnych wyrażona w walucie umowy, kwota zapłaconych opłat i prowizji w walucie umowy (wpływających na saldo wierzytelności do spłaty), kwota nadpłaconych środków pozostałych po spłacie, wysokość oprocentowania (informacja dodawana jest opcjonalnie na wniosek Klienta), łączna kwota wpływów na rachunek kredytu w odniesieniu do danej waluty.
Zaświadczenie o historii wpłat zawiera poniższe informacje:
dane dotyczące wpływów na rachunek kredytu/pożyczki we wskazanym okresie (data wpływu, nazwa oraz numer rachunku nadawcy, tytuł wpływu),
kwota i waluta wpływu,
łączna kwota wpływu w odniesieniu do danej waluty.
Dokumenty wystawiane w przypadku ustanawiania hipoteki w formie aktu notarialnego:
Oświadczenie o udzielonym kredycie
Oświadczenie dłużnika hipotecznego
Zaświadczenie zawiera poniższe informacje:
data uruchomienia, numer rachunku kredytowego,
pobrane opłaty/prowizje przy uruchomieniu kredytu/pożyczki,
kwoty wypłaconych transz wyrażone w walucie kredytu/pożyczki,
kwoty spłaconych rat wyrażone w walucie kredytu/pożyczki,
stan zadłużenia na dzień generowania raportu z tytułu: kapitału zapadłego (zaległego), kapitału niezapadłego (pozostającego do spłaty zgodnie z harmonogramem), odsetek zapadłych (zaległych),
wyciąg jest wydrukiem komputerowym i nie wymaga uwierzytelnienia.
Harmonogram zawiera informację o aktualnym oprocentowaniu, okresie kredytowania, kwocie udzielonego kredytu, datach spłaty rat, saldzie zadłużenia, racie kapitałowej i odsetkowej, łącznej racie do spłaty.
W harmonogramie określone są tylko raty płatne w terminach przyszłych.
Zaświadczenie zawiera poniższe informacje:
informacja o pobranych opłatach/prowizjach związanych z udzieleniem kredytu/pożyczki,
informacja o wypłaconych transzach: data, kwota i waluta wypłaconych transz, kurs zastosowany do przeliczenia poszczególnych transz na walutę beneficjenta, nazwa i numer rachunku beneficjenta, tytuł przelewu.
Wniosek o wpis/wykreślenie hipoteki na Nieruchomości stanowiącej przedmiot zabezpieczenia Kredytu, wraz z dowodem złożenia go we właściwym sądzie wieczysto-księgowym i dowodem uiszczenia wymaganych opłat sądowych.
Imię i nazwisko
*
Imię
*
Nazwisko
*
Sposób weryfikacji
*
Wybierz PESEL, jeśli jesteś obywatelem Polski i go posiadasz. Jeżeli nie posiadasz PESEL, wybierz datę urodzenia.
PESEL
Data urodzenia
PESEL
*
Seria i numer dowodu osobistego
*
Seria i numer nowego dowodu osobistego
*
Data wydania dowodu osobistego
*
Data wydania nowego dowodu osobistego
*
Data ważności dowodu osobistego
*
Data ważności nowego dowodu osobistego
*
Wystawca dowodu osobistego
*
Wystawca nowego dowodu osobistego
*
Data urodzenia
*
Seria i numer paszportu
*
Numer umowy kredytowej
*
Numer umowy kredytowej
Przykładowo: AAA\1234567, AAA\1234567x, AAA\1234A67, AAA\1234A67x, AAA\1234567dw, 1234-5678 lub 12345678-98765432.
Numer drugiej umowy kredytowej
Przykładowo: AAA\1234567, AAA\1234567x, AAA\1234A67, AAA\1234A67x, AAA\1234567dw, 1234-5678 lub 12345678-98765432.
Numer trzeciej umowy kredytowej
Przykładowo: AAA\1234567, AAA\1234567x, AAA\1234A67, AAA\1234A67x, AAA\1234567dw, 1234-5678 lub 12345678-98765432.
Wnioskuję o przesunięcie terminu udokumentowania zakończenia inwestycji
*
Tak
Nie
Planowana data zakończenia inwestycji
*
Wnioskuję o przesunięcie terminu udokumentowania zgłoszenia budynku do użytkowania
*
Tak
Nie
Planowana data zgłoszenia budynku do użytkowania
*
Informacja z potwierdzeniem złożenia wniosku oraz o szczegółach dotyczących opłaty (wysokość opłaty, numer rachunku, tytuł przelewu, termin płatności) zostanie wysłana na wskazany przez Państwa adres mailowy:
Informacja z potwierdzeniem złożenia wniosku zostanie wysłana na wskazany przez Państwa adres mailowy.
Informacja potwierdzająca złożenie wniosku wraz z numerem sprawy zostanie wysłana na podany przez Państwa adres mailowy:
Informacja o szczegółach dotyczących opłaty za inspekcję (wysokość opłaty, numer rachunku, tytuł przelewu, termin płatności) oraz lista rzeczoznawców zostanie wysłana na wskazany przez Państwa adres mailowy:
Potwierdzenie złożenia dokumentów zostanie wysłane na wskazany przez Państwa adres mailowy:
Email
*
Potwierdzenie złożenia, realizacji lub odmowy realizacji wniosku zostanie wysłane na wskazany przez Państwa adres mailowy:
Wybierz rodzaj zestawienia
*
wyciąg z rachunku kredytowego za ostatnie 3 miesiące
wyciąg z rachunku kredytowego za ostatnie 6 miesięcy
wyciąg z rachunku kredytowego za ostatnie 9 miesięcy
wyciąg z rachunku kredytowego za ostatnie 12 miesięcy
wyciąg z rachunku kredytowego za cały okres kredytowania
Wyciąg nie zawiera danych sprzed daty 1.04.2006
Prosimy o zapoznanie się z
warunkami
przyznania Wakacji Kredytowych
*
Zapoznałem się i spełniam warunki przyznania Wakacji Kredytowych
Prosimy o wydrukowanie, wypełnienie i podpisanie przez
wszystkich Kredytobiorców
wniosku o wakacje kredytowe
.
Podpisy wszystkich Kredytobiorców muszą być zgodne z kartą wzorów podpisów obowiązującą w Banku.
Prosimy o zapoznanie się z
warunkami
przyznania Zawieszenia rat
*
Zapoznałem się i spełniam warunki przyznania Zawieszenie rat
Prosimy o wydrukowanie, wypełnienie i podpisanie przez
wszystkich Kredytobiorców
wniosku o Zawieszenie rat
.
Podpisy wszystkich Kredytobiorców muszą być zgodne z kartą wzorów podpisów obowiązującą w Banku.
Wnioskuję o zmianę sposobu opłacania Brakującego Minimalnego Wkładu Własnego / Ubezpieczenia Niskiego Wkładu Własnego na podwyższenie marży o wartość 0,2% do czasu spłaty pozostałego Brakującego Minimalnego Wkładu Własnego / Ubezpieczenia Niskiego Wkładu Własnego.
Wybierz
*
Aktualny stan zadłużenia
Dane w zaświadczeniu podawane są na dzień poprzedzający dzień wystawienia zaświadczenia
Stan zadłużenia na wskazaną datę przyszłą
Data
*
Czy wnioskujesz również o Oświadczenie Banku o braku podstawienia wierzytelności hipotecznej
*
Oświadczenie zawiera poniższe informacje:
rodzaj hipoteki,
kwota hipoteki / kwota hipoteki słownie,
waluta hipoteki,
numer księgi wieczystej, w której jest wpisana hipoteka oraz Sąd Wieczysto-Księgowy prowadzący daną Księgę Wieczystą,
oświadczenie, że Bank nie zawierał z Kredytobiorcą / Dłużnikiem Hipotecznym umowy, której przedmiotem byłaby podmiana wierzytelności powstałej na podstawie wskazanej Umowy Kredytu/Pożyczki.
Wystawienie Oświadczenia wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z
TPiO
Tak
Nie
Wybierz rodzaj zestawienia
*
Szczegółowa historia spłat kredytu/pożyczki
Zestawienie dokonanych wpłat na rachunek kredytu/pożyczki
Zaświadczenie zawiera poniższe informacje:
łączna kwota zapłaconych odsetek umownych za wskazany okres,
łączna kwota zapłaconych odsetek karnych za wskazany okres,
łączna kwota zapłaconego kapitału za wskazany okres,
kwoty zapłaconych prowizji/opłat,
szczegółowe rozliczenie (tabela) zawierające informację o spłaconych składnikach zadłużenia tj. data spłaty, kurs spłaty, kwota odsetek/odsetek karnych/kapitału w walucie i w PLN, kwota wpływu, kwota nadpłaty pozostającej po spłacie, podsumowanie,
informacja o powstaniu/braku opóźnień w spłacie kredytu/pożyczki, ze wskazaniem ilości dni opóźnienia.
Zaświadczenie zawiera poniższe informacje:
dane dotyczące wpływu na rachunek kredytu/pożyczki (data wpływu, nazwa oraz numer rachunku nadawcy, tytuł wpływu, kwota i waluta wpływu), podsumowanie.
Informacje niezbędne do przygotowania dokumentów dla Notariusza:
1. Ostateczny adres nabywanej nieruchomości/nabywanych nieruchomości
*
Miejscowość, ulica, nr budynku/mieszkania a w przypadku domu należy dodatkowo podać nr działki, na której znajduje się nieruchomość
2. Czy hipoteka ustanawiana będzie na więcej niż jednej nieruchomości
*
Np. udział w garażu, udział w drodze
Tak
Nie
Ostateczny adres lokalu niemieszkalnego / działki drogowej
*
Numer księgi wieczystej, który został nadany dla lokalu niemieszkalnego / działki drogowej
*
3. Wysokość udziałów jakie będą mieli Kredytobiorcy/Właściciele nieruchomości w nabywanych nieruchomościach:
*
W przypadku małżeństwa bez rozdzielności majątkowej prosimy podać łączny udział w mieszkaniu i garażu
W przypadku gdy nabywane są udziały prosimy podać ułamkowy udział dla każdego kredytobiorcy/właściciela nieruchomości oddzielnie
W przypadku jednego kredytobiorcy/właściciela nieruchomości prosimy podać wysokość udziału w nabywanych nieruchomościach
Wskaż okres, za który ma być wystawione zaświadczenie
*
od
do
Szczegółowa historia spłat zawierać będzie również historię zmian oprocentowania (nie wiąże się to z dodatkową opłatą).
Jeśli nie jesteś zainteresowany aby na zaświadczeniu znalazła się historia zmian oprocentowania odznacz to pole.
Numer rachunku, z którego ma być dokonywana spłata
*
Właścicielami nowego rachunku, z którego ma być dokonywana spłata kredytu mogą być tylko Kredytobiorcy lub jeden z Kredytobiorców.
Waluta rachunku
*
Pobieranie przez Bank rat kredytu w walucie innej niż PLN możliwe jest jedynie z rachunków prowadzonych przez Santander Bank Polska S.A.
Rachunek prowadzony przez
*
Santander Bank Polska S.A.
Inny bank
Nazwa banku
*
Ubezpieczenie nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie kredytu / pożyczki jest dostarczane do Banku po raz pierwszy?
*
Tak
Nie
Informujemy, iż w przypadku gdy ubezpieczenie danej nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie kredytu / pożyczki jest dostarczane do Banku po raz pierwszy, oprócz załączenia polisy ubezpieczeniowej i potwierdzenia opłacenia składki, konieczne jest podpisanie umowy przelewu wierzytelności z umowy ubezpieczenia. Podpisanie umowy przelewu wierzytelności z umowy ubezpieczenia nie dotyczy Klientów, którzy mają już podpisaną „Ramową Umowę Przelewu Wierzytelności z Umów Ubezpieczenia Nieruchomości na Zabezpieczenie”.
Prosimy o załączenie dokumentu polisy oraz potwierdzenia jej opłacenia.
Pobierz zakres wymaganych ryzyk
.
Kontynuacja ubezpieczenia u obecnego ubezpieczyciela?
*
Tak
Nie
Informujemy, iż w przypadku zmiany Ubezpieczyciela, oprócz załączenia polisy ubezpieczeniowej i potwierdzenia opłacenia składki, konieczne jest podpisanie umowy przelewu wierzytelności z umowy ubezpieczenia. Podpisanie umowy przelewu wierzytelności z umowy ubezpieczenia nie dotyczy Klientów, którzy mają podpisaną „Ramową Umowę Przelewu Wierzytelności z Umów Ubezpieczenia Nieruchomości na Zabezpieczenie" zawartą po 21 lutego 2018 r.
Prosimy o załączenie dokumentu polisy oraz potwierdzenia jej opłacenia.
Pobierz zakres wymaganych ryzyk
.
Przypominamy, że konieczne jest, aby na polisie została umieszczona przez Ubezpieczyciela adnotacja o dokonanej cesji praw z polisy na rzecz Deutsche Bank Polska S.A.
Uzasadnienie wniosku
Przedstaw opis sytuacji oraz powody wnioskowania o zmianę terminu dostarczenia dokumentu.
Podaj proponowaną datę przesunięcia terminu dostarczenia aktu notarialnego.
Podaj uzasadnienie wnioskowania o wyłączenie ryzyka powodzi z zakresu ryzyk podlegających ubezpieczeniu
Podaj uzasadnienie wnioskowania o zmianę zabezpieczenia kredytu
Przedstaw opis sytuacji oraz powody wnioskowania o zmianę terminu dostarczenia wyżej wymienionych dokumentów
Pozostało
3000
znaków
Załącz odpowiednie pliki zawierające wszystkie strony polisy oraz potwierdzenie opłacenia składki.
*
Przykładowa instrukcja usunięcia hasła z dokumentu (system WINDOWS)
1. Otwórz dokument
2. Wybierz: Drukuj
3. Wybierz drukarkę: Microsoft to PDF
4. Zapisz dokument w wybranym miejscu
5. Przed wysłaniem dokumentu sprawdź czy hasło zostało zdjęte
Załącz Akt Notarialny.
*
Przykładowa instrukcja usunięcia hasła z dokumentu (system WINDOWS)
1. Otwórz dokument
2. Wybierz: Drukuj
3. Wybierz drukarkę: Microsoft to PDF
4. Zapisz dokument w wybranym miejscu
5. Przed wysłaniem dokumentu sprawdź czy hasło zostało zdjęte
Załącz odpowiednie pliki dokumentu potwierdzającego ustanowienie hipoteki na rzecz Deutsche Bank Polska S.A. zgodnie dokumentacją kredytową tzn. zawiadomienie o wpisie hipoteki lub odpis z księgi wieczystej.
*
Przykładowa instrukcja usunięcia hasła z dokumentu (system WINDOWS)
1. Otwórz dokument
2. Wybierz: Drukuj
3. Wybierz drukarkę: Microsoft to PDF
4. Zapisz dokument w wybranym miejscu
5. Przed wysłaniem dokumentu sprawdź czy hasło zostało zdjęte
Załącz aneks do umowy przedwstępnej / deweloperskiej zmieniający termin podpisania Aktu Notarialnego przeniesienia własności nieruchomości oraz dokument zawierający wyjaśnienie przez Dewelopera przyczyn powstania opóźnień w realizacji inwestycji / przesunięcia terminów.
*
Załącz dokument (informację) wskazujący wszystkich aktualnych właścicieli rachunku oraz zawierający aktualne dane niezbędne do przygotowania dokumentacji związanej z wnioskowaną zmianą: imiona i nazwiska, numery pesel (daty urodzenia w przypadku braku nr pesel), typ i numery dokumentów tożsamości.
*
Załącz wypełniony i podpisany wniosek o Wakacje Kredytowe.
*
Załącz wypełniony i podpisany wniosek o Zawieszenie rat.
*
Załącz dokument np. pismo z Gminy / Urzędu Miasta.
*
Załącz dokument/y potwierdzające przyczynę opóźnienia dostarczenia dokumentów.
Załącz odpowiednie pliki zawierające
wszystkie
strony dokumentu potwierdzającego nadanie numeru budynku.
*
Przykładowa instrukcja usunięcia hasła z dokumentu (system WINDOWS)
1. Otwórz dokument
2. Wybierz: Drukuj
3. Wybierz drukarkę: Microsoft to PDF
4. Zapisz dokument w wybranym miejscu
5. Przed wysłaniem dokumentu sprawdź czy hasło zostało zdjęte
Załącz odpowiednie pliki dokumentu potwierdzającego spłatę zobowiązań zgodnie z zapisami w umowie kredytowej/aneksie.
*
Przykładowa instrukcja usunięcia hasła z dokumentu (system WINDOWS)
1. Otwórz dokument
2. Wybierz: Drukuj
3. Wybierz drukarkę: Microsoft to PDF
4. Zapisz dokument w wybranym miejscu
5. Przed wysłaniem dokumentu sprawdź czy hasło zostało zdjęte
Załącz odpowiednie pliki dokumentu Protokół zdawczo-odbiorcy nieruchomości otrzymane od dewelopera.
Przykładowa instrukcja usunięcia hasła z dokumentu (system WINDOWS)
1. Otwórz dokument
2. Wybierz: Drukuj
3. Wybierz drukarkę: Microsoft to PDF
4. Zapisz dokument w wybranym miejscu
5. Przed wysłaniem dokumentu sprawdź czy hasło zostało zdjęte
Załącz odpowiednie pliki potwierdzające złożenie i opłacenie wniosków do sądu o wpis/zmianę wpisu hipoteki na rzecz Deutsche Bank Polska S.A. - wszystkie strony.
*
Przykładowa instrukcja usunięcia hasła z dokumentu (system WINDOWS)
1. Otwórz dokument
2. Wybierz: Drukuj
3. Wybierz drukarkę: Microsoft to PDF
4. Zapisz dokument w wybranym miejscu
5. Przed wysłaniem dokumentu sprawdź czy hasło zostało zdjęte
Załącz odpowiednie pliki dokumentu potwierdzającego zgłoszenie budynku do użytkowania.
*
Przykładowa instrukcja usunięcia hasła z dokumentu (system WINDOWS)
1. Otwórz dokument
2. Wybierz: Drukuj
3. Wybierz drukarkę: Microsoft to PDF
4. Zapisz dokument w wybranym miejscu
5. Przed wysłaniem dokumentu sprawdź czy hasło zostało zdjęte
Załączniki (max. 5, do 5MB/plik):
Dodaj załącznik
Możliwość załączenia plików PDF, JPG, JPEG, PNG, TXT
Dodaj następny załącznik
W indywidualnych, uzasadnionych przypadkach Bank może wymagać dostarczenia dodatkowych dokumentów potwierdzających brak zagrożenia powodziowego nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie kredytu.
W indywidualnych, uzasadnionych przypadkach Bank może wymagać dostarczenia dodatkowych dokumentów niezbędnych do podjęcia decyzji w tej sprawie.
W indywidualnych, uzasadnionych przypadkach Bank może wymagać dostarczenia dodatkowych dokumentów niezbędnych do podjęcia decyzji w tej sprawie.
Skontaktujemy się z Państwem w celu zlecenia inspekcji nieruchomości.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z zasadami podpisania
aneksu
.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z zasadami podpisania
aneksu
.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z zasadami podpisania
aneksu
.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczam, że załączone dokumenty są zgodne z oryginałami. Mam świadomość odpowiedzialności karnej za podanie nieprawdziwych informacji oraz że w przypadku wątpliwości Bank może wymagać uzupełnienia dokumentów lub ich przedłożenia w oryginale.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z zasadami podpisania
aneksu
.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczam, że załączone dokumenty są zgodne z oryginałami. Mam świadomość odpowiedzialności karnej za podanie nieprawdziwych informacji oraz że w przypadku wątpliwości Bank może wymagać uzupełnienia dokumentów lub ich przedłożenia w oryginale.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z zasadami podpisania
aneksu
.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z
Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku
, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z zasadami podpisania
aneksu
.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z zasadami podpisania
aneksu
.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczam, iż jestem świadomy ryzyka zmiany cen rynkowych zabezpieczeń, w szczególności tego, że wartość rynkowa zabezpieczenia kredytu/pożyczki, którego zmiany dotyczy niniejszy Wniosek, może ulegać wahaniom w trakcie trwania umowy.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z zasadami podpisania
aneksu
.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z zasadami podpisania
aneksu
.
Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Informacją o ryzykach dostępną na stronie www Banku, opisującą ryzyko zmiennej / stałej stopy procentowej, ryzyko związane z długim okresem spłaty zobowiązania, ryzyko zmiany cen rynkowych zabezpieczeń oraz ryzyko walutowe.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że załączone dokumenty są zgodne z oryginałami. Mam świadomość odpowiedzialności karnej za podanie nieprawdziwych informacji oraz że w przypadku wątpliwości Bank może wymagać uzupełnienia dokumentów lub ich przedłożenia w oryginale.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych oraz ich aktualizację w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że załączone dokumenty są zgodne z oryginałami. Mam świadomość odpowiedzialności karnej za podanie nieprawdziwych informacji oraz że w przypadku wątpliwości Bank może wymagać uzupełnienia dokumentów lub ich przedłożenia w oryginale.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że załączone dokumenty są zgodne z oryginałami. Mam świadomość odpowiedzialności karnej za podanie nieprawdziwych informacji oraz że w przypadku wątpliwości Bank może wymagać uzupełnienia dokumentów lub ich przedłożenia w oryginale.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że załączone dokumenty są zgodne z oryginałami. Mam świadomość odpowiedzialności karnej za podanie nieprawdziwych informacji oraz że w przypadku wątpliwości Bank może wymagać uzupełnienia dokumentów lub ich przedłożenia w oryginale.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że załączone dokumenty są zgodne z oryginałami. Mam świadomość odpowiedzialności karnej za podanie nieprawdziwych informacji oraz że w przypadku wątpliwości Bank może wymagać uzupełnienia dokumentów lub ich przedłożenia w oryginale.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że załączone dokumenty są zgodne z oryginałami. Mam świadomość odpowiedzialności karnej za podanie nieprawdziwych informacji oraz że w przypadku wątpliwości Bank może wymagać uzupełnienia dokumentów lub ich przedłożenia w oryginale.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że załączone dokumenty są zgodne z oryginałami. Mam świadomość odpowiedzialności karnej za podanie nieprawdziwych informacji oraz że w przypadku wątpliwości Bank może wymagać uzupełnienia dokumentów lub ich przedłożenia w oryginale.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że załączone dokumenty są zgodne z oryginałami. Mam świadomość odpowiedzialności karnej za podanie nieprawdziwych informacji oraz że w przypadku wątpliwości Bank może wymagać uzupełnienia dokumentów lub ich przedłożenia w oryginale.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oświadczenia Klienta:
*
Oświadczam, że wszystkie informacje zawarte w niniejszym wniosku są rzetelne i zgodne z prawdą. Jestem świadomy(a), że składanie nieprawdziwych informacji może spowodować pociągnięcie mnie do odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych oraz ich aktualizację w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Wydłużenie okresu kredytowania do okresu pierwotnego zgodnie z umową kredytową wiąże się z koniecznością podpisania aneksu do umowy kredytowej oraz poniesieniem Prowizji Modyfikacyjnej za przygotowanie aneksu, która będzie wymagana do wejścia w życie aneksu do umowy kredytowej (
TPiO
)
1
. Aneks do umowy kredytowej musi być podpisany przez wszystkich Kredytobiorców.
1
Zgodnie z decyzją Banku, dla aneksów zawartych na podstawie wniosków złożonych od dnia 1 marca 2024 r. do dnia 28 lutego 2025 r., nie pobiera się opłaty określonej w TPiO – szczegóły opisane są w Aktualnościach na stronie Banku
https://country.db.com/poland/aktualnosci/
.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Zmiana systemu rat z malejących na równe wiąże się z koniecznością podpisania aneksu do umowy kredytowej oraz poniesieniem Prowizji Modyfikacyjnej za przygotowanie aneksu, która będzie wymagana do wejścia w życie aneksu do umowy kredytowej (
TPiO
)
1
. Aneks do umowy kredytowej musi być podpisany przez wszystkich Kredytobiorców.
1
Zgodnie z decyzją Banku, dla aneksów zawartych na podstawie wniosków złożonych od dnia 1 marca 2024 r. do dnia 28 lutego 2025 r., nie pobiera się opłaty określonej w TPiO – szczegóły opisane są w Aktualnościach na stronie Banku
https://country.db.com/poland/aktualnosci/
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Skrócenie okresu karencji wiąże się z koniecznością podpisania aneksu do umowy kredytowej oraz poniesieniem Prowizji Modyfikacyjnej za przygotowanie aneksu, która będzie wymagana do wejścia w życie aneksu do umowy kredytowej (
TPiO
). Aneks do umowy kredytowej musi być podpisany przez wszystkich Kredytobiorców.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Zmiana warunków cenowych dotycząca przywrócenia marży po uprzedniej podwyżce wynikającej z niespełnienia warunków umowy nie wymaga podpisania aneksu do umowy kredytowej i nie wiąże się z opłatami ze strony Klienta.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Zmiana rachunku, z jakiego dokonywane są spłaty rat kredytu, w tym również dla umów kredytu zawierających postanowienie umożliwiające zmianę rachunku bez konieczności zawierania aneksu, po złożeniu wniosku wymaga podpisania bezpłatnego aneksu do umowy kredytu. Prowizja Modyfikacyjna za sporządzenie aneksu wystąpi w przypadku, gdy zmiana rachunku do spłaty wiązać się będzie z rozbieżnością waluty nowego rachunku do spłaty kredytu z walutą, w której występuje kredyt.
Bank dokona zmiany zgodnie z powyższą dyspozycją, po podpisaniu przez wszystkich Kredytobiorców stosownego Aneksu oraz uiszczeniu Prowizji Modyfikacyjnej za zmianę rachunku – jeśli jest wymagana zgodnie z
Tabelą prowizji i opłat
.
W przypadku rachunków prowadzonych przez Santander Bank Polska S.A. dodatkowo wymagane jest podpisanie Pełnomocnictwa do nowego rachunku bankowego.
Zmiana rachunku do spłaty nastąpi w terminach i na zasadach określonych w treści aneksu.
W przypadku zmiany rachunku do spłaty rat, Bank nie będzie dokonywał spłat rat kredytu w terminach ich wymagalności na podstawie Pełnomocnictwa udzielonego Bankowi do rachunku, który dotychczas był wskazany jako rachunek do spłaty rat Kredytu. Kredytobiorca jest zobowiązany do zapewnienia środków w odpowiedniej wysokości na nowo wskazanym rachunku do spłaty rat kredytu – dotyczy rachunków w Santander Bank Polska S.A. oraz rachunków w PLN w innych bankach, dla których zostało ustanowione polecenie zapłaty.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Wnioskowana data przedłożenia Aktu Notarialnego musi mieścić się w okresie 3 miesięcy od daty pierwotnie wskazanej w umowie kredytowej i w terminie 2 lat od wypłaty pierwszej transzy Kredytu.
Zmiana przesunięcia terminu dostarczenia do Banku Aktu Notarialnego przeniesienia własności nieruchomości do zdefiniowanego wyżej dnia oraz wniosku o wpis hipoteki wiąże się z koniecznością podpisania aneksu do umowy kredytowej oraz poniesieniem Prowizji Modyfikacyjnej za przygotowanie aneksu, która będzie wymagana do wejścia w życie aneksu do umowy kredytowej. (
TPiO
).
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Zmiana sposobu opłacania Brakującego Minimalnego Wkładu Własnego / Ubezpieczenia Niskiego Wkładu Własnego wiąże się z koniecznością podpisania
bezpłatnego
aneksu do umowy kredytowej. Aneks do umowy kredytowej musi być podpisany przez
wszystkich
Kredytobiorców.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Wyłączenie ubezpieczenia ryzyka powodzi z zakresu ryzyk podlegających ubezpieczeniu dla Nieruchomości Obciążonej Hipoteką, stanowiącej zabezpieczenie Kredytu wiąże się z koniecznością podpisania przez
wszystkich
Kredytobiorców
bezpłatnego
aneksu do umowy kredytowej.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
zmiana zabezpieczenia kredytu wiąże się z koniecznością podpisania aneksu do umowy kredytowej oraz poniesieniem Prowizji Modyfikacyjnej za przygotowanie aneksu, która będzie wymagana do wejścia w życie aneksu do umowy kredytowej (
TPiO
). Aneks do umowy kredytowej musi być podpisany przez
wszystkich
Kredytobiorców.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Przesunięcie terminu udokumentowania zakończenia inwestycji oraz zgłoszenia budynku do użytkowania wiąże się z koniecznością zlecenia inspekcji nieruchomości i podpisania aneksu do umowy kredytowej. Wysokość opłaty za wykonanie inspekcji oraz Prowizji Modyfikacyjnej za przygotowanie aneksu znajduje się w
TPiO
. Aneks do umowy kredytowej musi być podpisany przez
wszystkich
Kredytobiorców.
Warunkiem rozpatrzenia wniosku jest dokonanie opłaty za inspekcję nieruchomości.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Wyciąg nie stanowi pełnej historii rachunku kredytowego, zawiera jedynie dane dotyczące spłaty rat kredytu/pożyczki wyrażone w walucie kredytu/pożyczki (ewentualnie dane dotyczące uruchomienia kredytu/pożyczki, jeśli nastąpiło w okresie którego wyciąg dotyczy).
Wyciąg zostanie wystawiony w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku i przesłany na adres e-mail osoby wnioskującej wskazany w systemach Banku.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Pani/Pana dane osobowe w postaci imienia i nazwiska, numeru PESEL, serii i numeru dowodu osobistego, jego daty wydania oraz daty ważności przekazane zostaną do Związku Banków Polskich/Ministerstwa Cyfryzacji w celu dokonania weryfikacji ważności i autentyczności dokumentu tożsamości.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
W przypadku aktu notarialnego będącego warunkiem wypłaty kredytu, dokument ten nie może zostać przesłany za pośrednictwem niniejszego formularza. Akt notarialny wraz z pozostałymi warunkami do uruchomienia należy przesłać na adres korespondencyjny Banku.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Wystawienie Zaświadczenia o stanie zadłużenia wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty (
TPiO
).
Wystawienie Oświadczenia Banku o braku podstawienia wierzytelności hipotecznej wiąże się z koniecznością uiszczenia drugiej / dodatkowej opłaty (
TPiO
).
Warunkiem realizacji wniosku o zaświadczenie/opinii jest uiszczenie opłaty w terminie wskazanym w mailu potwierdzającym złożenie wniosku.
Zaświadczenie zostanie wystawione w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku i przesłane na adres korespondencyjny osoby wnioskującej wskazany w systemach Banku.
Zaświadczenie zostanie wystawione najwcześniej w kolejnym dniu roboczym następującym po wskazanej dacie przyszłej określonej przez Klienta we Wniosku i przesłane zostanie na adres korespondencyjny osoby wnioskującej wskazany w systemach Banku.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Zaświadczenie wystawione zostanie za ostatni rok podatkowy.
Wystawienie zaświadczenia wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty (
TPiO
).
Warunkiem realizacji wniosku o zaświadczenie/opinii jest uiszczenie opłaty w terminie wskazanym w mailu potwierdzającym złożenie wniosku.
Zaświadczenie zostanie wystawione w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku i przesłane na adres korespondencyjny osoby wnioskującej wskazany w systemach Banku.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Opinia zawiera dane za okres ostatnich 6 miesięcy.
Wystawienie zaświadczenia wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty (
TPiO
).
Warunkiem realizacji wniosku o zaświadczenie/opinii jest uiszczenie opłaty w terminie wskazanym w mailu potwierdzającym złożenie wniosku.
Zaświadczenie zostanie wystawione w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku i przesłane na adres korespondencyjny osoby wnioskującej wskazany w systemach Banku.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Wystawienie zaświadczenia wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty (
TPiO
).
Warunkiem realizacji wniosku o zaświadczenie/opinii jest uiszczenie opłaty w terminie wskazanym w mailu potwierdzającym złożenie wniosku.
Zaświadczenie zostanie wystawione w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku i przesłane na adres korespondencyjny osoby wnioskującej wskazany w systemach Banku.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Wystawienie zaświadczenia wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty (
TPiO
).
Warunkiem realizacji wniosku o zaświadczenie/opinii jest uiszczenie opłaty w terminie wskazanym w mailu potwierdzającym złożenie wniosku.
Zaświadczenie zostanie wystawione w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku i przesłane na adres korespondencyjny osoby wnioskującej wskazany w systemach Banku.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta/Banku:
Przyjmuję do wiadomości, że:
*
Wystawienie zaświadczenia wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty. W ramach oferty promocyjnej wysokość opłaty wynosi 170 zł dla zaświadczeń obejmujących okres do 24 miesięcy oraz 200 zł dla zaświadczeń obejmujących okres powyżej 24 miesięcy.
Warunkiem realizacji wniosku o zaświadczenie/opinii jest uiszczenie opłaty w terminie wskazanym w mailu potwierdzającym złożenie wniosku.
Zaświadczenie zostanie wystawione w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku i przesłane na adres korespondencyjny osoby wnioskującej wskazany w systemach Banku.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Wystawienie harmonogramu spłat wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty (
TPiO
).
Warunkiem realizacji wniosku o aktualny harmonogram spłat jest uiszczenie opłaty w terminie wskazanym w mailu potwierdzającym złożenie wniosku.
Harmonogram spłat zostanie wystawiony w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku i przesłany na adres korespondencyjny osoby wnioskującej wskazany w systemach Banku.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Wystawienie zaświadczenia wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty (
TPiO
).
Warunkiem realizacji wniosku o zaświadczenie/opinię jest uiszczenie opłaty w terminie wskazanym w mailu potwierdzającym złożenie wniosku.
Zaświadczenie zostanie wystawione w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku i przesłane na adres korespondencyjny osoby wnioskującej wskazany w systemach Banku.
Bank nie dokonuje aktualizacji danych osobowych w systemach Banku na podstawie niniejszego wniosku.
Informacje dla Klienta:
*
Przyjmuję do wiadomości, że:
Pani/Pana dane osobowe w postaci imienia i nazwiska, numeru PESEL, serii i numeru dowodu osobistego, jego daty wydania oraz daty ważności przekazane zostaną do Związku Banków Polskich/Ministerstwa Cyfryzacji w celu dokonania weryfikacji ważności i autentyczności dokumentu tożsamości.
W przypadku wątpliwości do złożonego wniosku Bank ma prawo odmówić jego realizacji i przesłać prośbę o kontakt z Wirtualnym Oddziałem Deutsche Bank Polska, dostępnym w dni robocze w godz. 9.00-17.00, pod numerem telefonu: +48 22 317 50 44 w celu aktualizacji danych.
Akceptuję:
*
Promocyjną ofertę dotyczącą wysokości opłaty za zaświadczenie.
Podaj rozwiązanie działania
*
Inny obrazek
Wyślij
*
pola oznaczone gwiazdką są wymagane